Distances Līgums
Distances līgums
Šis distances līgums, pamatojoties uz Patērētāju tiesību
aizsardzības likuma 10.pantu un Ministru kabineta 2002.gada 28.maija
noteikumiem Nr.207 „Noteikumi par distances līgumu”, tiek noslēgts starp SIA
„Pro tehnika”, UR vien.reģ.Nr.40003498573, Krišjāņa Barona iela 96/98, Rīga, LV1001, turpmāk tekstā – Pārdevējs, no vienas puses,
un
Pircēju – fizisku personu, no otras puses,
par saistībām, kas radās Pircējam pasūtot vienu vai
vairākas, vienādas vai atšķirīgas Preces, turpmāk tekstā - Prece, par to
samaksājot rēķinā norādīto Preces cenu, bet Pārdevējam apstiprinot Preces
pasūtījumu un nodrošinot Preces piegādi uz Pircēja norādīto piegādes adresi.
Paziņojums par konfidencialitāti
Reģistrējoties kā klientam un / vai izmantojot šo vietni,
jūs piešķirat atļauju un piekrītat datu apstrādei, kā izklāstīts Privātuma politika sadaļā šeit.
Ja rodas kādi jautājumi par šo Konfidencialitātes paziņojumu, e-pastu var
nosūtīt uz orders@automotoshop.lv
Pasūtījuma noformēšanas kārtība.
Pircējs patstāvīgi noformē Preces pasūtījumu ar interneta
palīdzību, pilnībā iepazīstoties ar mājas lapā www.AutoMotoShop.lv izvietoto
informāciju par Preci, tajā skaitā ar šā līguma un apmaksas un piegādes nosacījumiem šeit, un nosūta to Pārdevējam, norādot arī savus personas datus,
dzīvesvietas un piegādes adresi, un bankas rekvizītus (ja nepieciešams).
Pārdevējs pēc Pircēja pasūtījuma saņemšanas 2 (divu) darba
dienu laikā apstiprina to, elektroniski nosūtot Pircējam rēķinu ar visiem
nepieciešamajiem Pārdevēja bankas rekvizītiem, lai Pircējs varētu veikt samaksu
par pasūtījumu.
Preces cena un apmaksas kārtība.
Preces cena ir cena, par kādu Pārdevējs pārdod Preci
Pircējam.
Pircējs pēc vienošanās ar Pārdevēju Preces apmaksu veic Eiro
valūtā (EUR), pamatojoties uz Pārdevēja sastādīto rēķinu, uz Pārdevēja norādīto
bankas kontu 3 (trīs) dienu laikā no rēķina saņemšanas dienas.
Par samaksas dienu tiek uzskatīta diena, kad rēķinā norādītā
naudas summa ir ienākusi Pārdevēja bankas kontā. Gadījumā, ja apmaksa tiek
izdarīta skaidrā naudā par samaksas dienu tiek uzskatīta diena, kad rēķinā
norādītā naudas summa ir iemaksāta Pārdevēja kasē.
Pasūtījuma izpildes kārtība.
Pasūtījuma izpilde tiek uzsākta ar brīdi, kad Pārdevējs ir
apstiprinājis pasūtījumu un Pircējs ir veicis pilnu Preces apmaksu.
Pasūtījuma izpildes termiņš ir atkarīgs no izvēlētās Preces
kategorijas, bet ne vairāk kā 30 (trīsdesmit) dienas no pasūtījuma
apstiprināšanas dienas.
Ja Pircējs ir izvēlējies saņemt pasūtījumu Pārdevēja noliktavā un Pārdevējs ir nosūtījis Pircējam uz Pircēja Pasta adresi uzaicinājumu saņemt preces, tad Pircējam šīs preces ir jāizņem no Pārdevēja noliktavas ne vēlāk kā 5 darba dienu laikā. Ja preces nav izņemtas 5 darba dienu laikā, tad Pārdevējs pasūtījumu anulē un atmaksā Pircējam atpakaļ samaksu par pasūtījumu uz to pašu kontu no kura maksājums tika saņemts.
Pasūtījums tiek uzskatīts par izpildītu brīdī, kad Prece
faktiski tiek nodota Pircējam.
ja pasūtījumā norādītajā piegādes laikā Pircējs vai tā
pilnvarotais pārstāvis neatrodas iepriekš norādītajā piegādes adresē, Prece tiek
atgriezta Pārdevēja noliktavā, un atkārtotā piegāde Pircējam ir jāapmaksā
saskaņā ar norādītajiem piegādes tarifiem;
ja Pārdevējs ir veicis divus atkārtotus piegādes Pasūtījumus
uz Pircēja norādīto adresi iepriekš norādītajā laikā, bet Pircējs vai tā pilnvarotais
pārstāvis nav bijis sastopams norādītajā adresē un laikā, Pārdevēja saistības
tiek uzskatītas par izpildītām. Pārdevējam ir tiesības atteikt turpmākas
piegādes iespējas, un Pircēja pienākums ir pašam ierasties Pārdevēja noliktavā
un saņemt Preci.
Pēc Pasūtījuma izpildīšanas Pārdevēja saistības pret Pircēju
tiek uzskatītas par izpildītām.
Īpašuma tiesības uz Preci un ar to saistītā atbildība pāriet
no Pārdevēja pie Pircēja Preces nodošanas brīdī.
Pušu tiesības un pienākumi.
Pārdevējs apņemas:
- pārdot Preci un piegādāt to saskaņā ar pasūtījumu;
- sniegt pilnīgu informāciju par Preci un tās ražotāju;
- informēt (arī elektroniski) Pircēju par pasūtījuma izpildes
nosacījumu izmaiņām, ja laikā, kamēr Pārdevējs izpilda pasūtījumu, mainās
Preces piegādes termiņi;
- izskatīt Pircēja pretenzijas saistībā ar Preci, pasūtījuma
izpildes termiņiem vai kvalitāti saprātīgā termiņā, par to sniedzot Pircējam
savu atbildi pēc būtības;
- ne vēlāk 30 (trīsdesmit) dienu laikā atmaksāt Pircējam viņa
faktiski veikto apmaksu par Preci, ja Pārdevējs nevar izpildīt pasūtījumu
atbilstoši tā nosacījumiem un Pircējs nav devis piekrišanu to izmaiņām;
- Pircēja pasūtījumā norādīto personisko informāciju, tajā
skaitā bankas rekvizītus, izmantot tikai saistībā ar rēķina sastādīšanu par
pasūtījuma apmaksu un pasūtījuma izpildi.
Pārdevējam ir tiesības:
- pēc pasūtījuma saņemšanas neskaidrību gadījumā telefoniski
sazināties ar Pircēju, lai precizētu pasūtījumā norādīto informāciju par
izvēlēto Preci vai Pircēju;
- neuzsākt pasūtījuma izpildi, ja nav saņemta noteiktā apmaksa
par Pircēja pasūtīto Preci;
- nepieņemt pretenzijas par Preces neatbilstību un Preces
saskaņā ar šā līguma 7.sadaļu, ja Precei ir vizuāli un/vai tehniski bojājumi,
kas radušies Pircēja vainas dēļ un kas ierobežo Preces tālāku realizāciju
un/vai atdošanu atpakaļ Preces ražotājam.
- Pārdevējam ir tiesības vienpusēji mainīt šā līguma saturu,
nepārkāpjot spēkā esošo normatīvo aktu prasības. Šis nosacījums neattiecas uz
tiem pasūtījumiem, kuri ir izpildes procesā. Izmaiņas stājas spēkā ar to
publicēšanas brīdi šajā mājas lapā.
Pircējs apņemas:
- noformējot pasūtījumu, sniegt patiesu un precīzu informāciju
par izvēlēto Preci un sevi, lai Pārdevējs varētu izpildīt savas saistības
pilnīgā apmērā, neskaidrību gadījumā elektroniski vai telefoniski vēršoties pie
Pārdevēja pēc konsultācijas;
- apmaksāt Preci saskaņā ar pasūtījumā un rēķinā norādīto
Preces cenu;
- pieņemt Preci pasūtījumā norādītajā piegādes termiņā.
Pircējam ir tiesības:
- saņemt Preci atbilstoši pasūtījumam;
- saņemt atpakaļ samaksāto naudu par Preci, ja Pārdevējs nevar
izpildīt pasūtījumu atbilstoši tā nosacījumiem un Pircējs nav devis piekrišanu
to izmaiņām;
- Preces garantijas termiņa laikā iesniegt pretenzijas par
Preces kvalitāti.
Preces kvalitāte un garantija.
Pārdevējs ir atbildīgs par kvalitatīvas Preces pārdošanu un
piegādi atbilstoši Preces tehniskajai specifikācijai un pasūtījumam.
Puses vienojas, ka Preces garantijas laiks ir 24 (divdesmit
četri) mēneši no dienas, kad Prece ir piegādāta Pircējam un nodota Pircējam
lietošanā. Garantija ir spēkā, ja Pircējs ievēro Preces ekspluatācijas
noteikumus un lieto Preces atbilstoši tās tehniskajai specifikācijai.
Pušu atbildība.
Puses par savu saistību izpildi ir pilnībā atbildīgas
saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
Ja šā līguma izpildes laikā kādai no Pusēm rodas kādi
nepārvaramas varas šķēršļi, kas nepakļaujas Pušu ietekmei un kontrolei, tad tā
Puse, kurai šie šķēršļi traucē, paziņo par to otrai Pusei, lai vienotos par
tālāku rīcību
Atteikuma tiesības.
Atteikuma tiesības ir Pircēja tiesības noteiktā termiņā
vienpusēji atkāpties no līguma, nemaksājot Pārdevējam zaudējuma atlīdzību.
Atteikuma nosūtīšana noteiktā termiņā izbeidz līgumu un atbrīvo Pircēju no
jebkurām līgumsaistībām, izņemot izmaksas, kas saistītas ar Preces atdošanu
atpakaļ Pārdevējam.
Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 (četrpadsmit)
kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to
atteikuma vēstuli uz adresi: orders@automotoshop.lv.
Pircēja pienākums ir 7 (septiņu) dienu laikā pēc rakstveida
atteikuma nosūtīšanas atdot Preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies
saistībā ar Preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.
Izmantojot tiesības atteikties no Preces, Pircējs ir
atbildīgs par Preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu, kā arī par Preces
vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja tā ir izmantota tādā veidā, kas nav
savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis
Preces īpašības vai darbības noskaidrošanai. Pretējā gadījumā Pārdevējs patur
tiesības Preci nepieņemt atpakaļ.
Pārdevējs pēc atteikuma vēstules un Preces saņemšanas
nekavējoties, bet ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) dienu laikā atmaksā Pircējam uz
Pircēja norādīto bankas kontu to naudas summu, kura par Preci samaksāta.
Pretējā gadījumā, ja Pārdevējs nesaņems atteikuma vēstuli un/vai Preci šajā
līgumā noteiktajā kārtībā, Pārdevējs ir tiesīgs neatmaksāt Pircējam tā
samaksāto naudas summu par Preci.
Preču atgriešanas noteikumi:
Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu par preces vai
pakalpojuma neatbilstību divu gadu laikā no dienas, kad pārdevējs vai
pakalpojuma sniedzējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgo preci/ lietu,
vai arī, ja precei dota garantija – visā garantijā norādītajā termiņā;
Prasījums jāiesniedz divu mēnešu laikā no dienas, kad
patērētājs atklājis neatbilstību;
Pārdevēja sniedz atbildi/ piedāvājumu risinājumam – 15 darba
dienu laikā;
Pasta izdevumi tiek atgriezti tikai tajā gadījumā, ja
pircējs ir saņēmis brāķētu preci. Citos gadījumos pasta izdevumi netiek segti.
Mainīt vai atgriezt preci ir iespējams 14 dienu laikā no
pasūtījuma saņemšanas datuma;
Atgrieztajai precei jābūt tās sākotnējam, oriģinālajam
izskatam, jābūt ar birku, oriģinālo iepakojumu un bez lietošanas, nēsāšanas,
mazgāšanas un/vai demontāžas pazīmēm;
Vairāk par atteikuma tiesībām un preču atgriešanas
nosacījumiem sadaļā Preču atgriešanas nosacījumi ŠEIT
Strīdu risināšanas kārtība.
Jebkurus strīdus un domstarpības, kas varētu rasties vai
radīsies starp Pusēm šā līguma izpildes laikā, Puses risinās savstarpējo
pārrunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīdus jautājums tiek nodots
izskatīšanai tiesas ceļā saskaņā ar spēkā esošajiem Latvijas Republikas
normatīvajiem aktiem.
AutoMotoShop.lv
- pārdot Preci un piegādāt to saskaņā ar pasūtījumu;
- sniegt pilnīgu informāciju par Preci un tās ražotāju;
- informēt (arī elektroniski) Pircēju par pasūtījuma izpildes
nosacījumu izmaiņām, ja laikā, kamēr Pārdevējs izpilda pasūtījumu, mainās
Preces piegādes termiņi;
- izskatīt Pircēja pretenzijas saistībā ar Preci, pasūtījuma
izpildes termiņiem vai kvalitāti saprātīgā termiņā, par to sniedzot Pircējam
savu atbildi pēc būtības;
- ne vēlāk 30 (trīsdesmit) dienu laikā atmaksāt Pircējam viņa
faktiski veikto apmaksu par Preci, ja Pārdevējs nevar izpildīt pasūtījumu
atbilstoši tā nosacījumiem un Pircējs nav devis piekrišanu to izmaiņām;
- Pircēja pasūtījumā norādīto personisko informāciju, tajā
skaitā bankas rekvizītus, izmantot tikai saistībā ar rēķina sastādīšanu par
pasūtījuma apmaksu un pasūtījuma izpildi.
- pēc pasūtījuma saņemšanas neskaidrību gadījumā telefoniski
sazināties ar Pircēju, lai precizētu pasūtījumā norādīto informāciju par
izvēlēto Preci vai Pircēju;
- neuzsākt pasūtījuma izpildi, ja nav saņemta noteiktā apmaksa
par Pircēja pasūtīto Preci;
- nepieņemt pretenzijas par Preces neatbilstību un Preces
saskaņā ar šā līguma 7.sadaļu, ja Precei ir vizuāli un/vai tehniski bojājumi,
kas radušies Pircēja vainas dēļ un kas ierobežo Preces tālāku realizāciju
un/vai atdošanu atpakaļ Preces ražotājam.
- Pārdevējam ir tiesības vienpusēji mainīt šā līguma saturu,
nepārkāpjot spēkā esošo normatīvo aktu prasības. Šis nosacījums neattiecas uz
tiem pasūtījumiem, kuri ir izpildes procesā. Izmaiņas stājas spēkā ar to
publicēšanas brīdi šajā mājas lapā.
- noformējot pasūtījumu, sniegt patiesu un precīzu informāciju par izvēlēto Preci un sevi, lai Pārdevējs varētu izpildīt savas saistības pilnīgā apmērā, neskaidrību gadījumā elektroniski vai telefoniski vēršoties pie Pārdevēja pēc konsultācijas;
- apmaksāt Preci saskaņā ar pasūtījumā un rēķinā norādīto Preces cenu;
- pieņemt Preci pasūtījumā norādītajā piegādes termiņā.
- saņemt Preci atbilstoši pasūtījumam;
- saņemt atpakaļ samaksāto naudu par Preci, ja Pārdevējs nevar izpildīt pasūtījumu atbilstoši tā nosacījumiem un Pircējs nav devis piekrišanu to izmaiņām;
- Preces garantijas termiņa laikā iesniegt pretenzijas par
Preces kvalitāti.