Preču atgriešanas noteikumi
Preču atgriešanas noteikumi:
- Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumupar preces vai pakalpojuma neatbilstību divu gadu laikā no dienas, kadpārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgopreci/ lietu, vai arī, ja precei dota garantija – visā garantijā norādītajātermiņā;
- Prasījums jāiesniedz divu mēnešulaikā no dienas, kad patērētājs atklājis neatbilstību;
- Pārdevēja sniedz atbildi/ piedāvājumurisinājumam – 15 darbdienu laikā;
- Pasta izdevumi tiekatgriezti tikai tajā gadījumā, ja pircējs ir saņēmis brāķētu preci. Citosgadījumos pasta izdevumi netiek segti.
- Mainīt vai atgrieztpreci ir iespējams 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas datuma;
- Atgrieztajai precei jābūt tās sākotnējam, oriģinālajam izskatam, jābūt ar birku, oriģinālo iepakojumu unbez lietošanas, nēsāšanas, mazgāšanas un/vai demontāžas pazīmēm;
Atgriešanas process (Atteikuma tiesības):
!!! Iesniegumā norādiet precīzu rēķina/pasūtījuma numuru,datumu vai pievienojiet EKA čeka kopiju ar saskatāmu numuru un datumu
!!! Ja prasījumā pieprasat naudas atmaksu, tad lūdzamnorādīt precīzu bankas konta numuru uz kuru nauda pārskaitāma
Pakomāta adrese: Rīgas Mežciema RIMI pakomāts, Sergeja Eizenšteina iela 29, Rīga
Vārds: Pro tehnika SIA
Tālrunis: 29717744
4.2. ja atgriestā prece un/vai tāsiepakojums neatbilst garantijas noteikumiem vai preču atgriešanas noteikumiem,nosūta pircējam attiecīgu informāciju. Šajā gadījumā atpakaļsūtīšanas izdevuminetiek apmaksāti.
Atgriešanas process (precēm ar ražošanas defektu):
!!! Iesniegumā norādiet precīzu rēķina/pasūtījuma numuru,datumu vai pievienojiet EKA čeka kopiju ar saskatāmu numuru un datumu
!!! Ja prasījumā pieprasat naudas atmaksu, tad lūdzamnorādīt precīzu bankas konta numuru uz kuru nauda pārskaitāma
1. Pie pakomāta izvēlieties “Nosūtīt Sūtījumu” un spiediet "Sūtījums ar iepriekš sagatavotu adrešu karti";
2. Ja adrešu karti neesat izdrukājis iepriekš, Ievadiet CEXXXXXXXXEE kodu, kuru saņēmāt īsziņā/e-pastā, lai izdrukātu adrešu karti;
3. Uzlīmējat adrešu karti un ievietojat sūtījumu skapītī;
4. Pēc ievietošanas obligāti aizveram skapīti!
Kā rīkoties, ja pakomāts neizdrukā adrešu karti?
Gadījumā, ja pie pakomāta neizdrukājas adrešu karte (uzlīme) un esat pārliecinājies, ka adrešu karte nav izdrukājusies novēloti, kā arī nav pielipusi pie adrešu karšu printera, tas liecina, ka pakomātā ir beidzies uzlīmju papīrs, un kurjers to tuvākajā laikā nomainīs. Skapītī droši var ievietot arī sūtījumu bez adrešu kartes, jo sistēmā automātiski saglabājas Jūsu norādītie dati, un kurjers, apkalpojot pakomātu, uzlīmēs adrešu karti.
4.2. ja ražošanas defekta esamība nav apstiprināta vai prece un/vai tās iepakojums neatbilst garantijas noteikumiemvai preču atgriešanas noteikumiem, nosūta pircējam attiecīgu informāciju. Šajā gadījumā piegādes izdevumi netiek apmaksāti un pircējs var saņemt preci atpakaļ apmaksājot sūtīšanas izdevumus.