Preču atgriešanas noteikumi

Preču atgriešanas noteikumi:

 
  • Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumupar preces vai pakalpojuma neatbilstību divu gadu laikā no dienas, kadpārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgopreci/ lietu, vai arī, ja precei dota garantija – visā garantijā norādītajātermiņā;

  • Prasījums jāiesniedz divu mēnešulaikā no dienas, kad patērētājs atklājis neatbilstību;
 
  • Pārdevēja sniedz atbildi/ piedāvājumurisinājumam – 15 darbdienu laikā;

  • Pasta izdevumi tiekatgriezti tikai tajā gadījumā, ja pircējs ir saņēmis brāķētu preci. Citosgadījumos pasta izdevumi netiek segti.

  • Mainīt vai atgrieztpreci ir iespējams 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas datuma;

  • Atgrieztajai precei jābūt tās sākotnējam, oriģinālajam izskatam, jābūt ar birku, oriģinālo iepakojumu unbez lietošanas, nēsāšanas, mazgāšanas un/vai demontāžas pazīmēm;
 


Atgriešanas process (Atteikuma tiesības):

 
1. Iesniegums
 
Pircējs aizpilda iesniegumu pārdevējam. Veilapa pieejama ( PDFDOC, )

Aizpildīšanas paraugs


!!! Iesniegumā norādiet precīzu rēķina/pasūtījuma numuru,datumu vai pievienojiet EKA čeka kopiju ar saskatāmu numuru un datumu
!!! Ja prasījumā pieprasat naudas atmaksu, tad lūdzamnorādīt precīzu bankas konta numuru uz kuru nauda pārskaitāma
 
Iesniegumu nosūta uz epasta adresi orders@automotoshop.lv
 
2. Pārdevēja sniedz atbildi vai piedāvājumu risinājumam – 15 darba dienu laikā;
 
3. Pēc pārdevēja atbildes saņemšanas, pircējs atgriežamo preci par saviem līdzekļiem nosūta uz OMNIVA pakomātu
 

Pakomāta adrese: Rīgas Mežciema RIMI pakomāts, Sergeja Eizenšteina iela 29, Rīga

Vārds: Pro tehnika SIA

Tālrunis: 29717744

 
!!! Pirms preces nosūtīšanas pārliecinieties, ka prece atbilst garantijas nosacījumiem, tās sākotnējam, oriģinālajam izskatam, ir ar birku, oriģinālo iepakojumu un bez lietošanas, nēsāšanas, mazgāšanas un/vai demontāžas pazīmēm.
 
 
4. Pēc preces saņemšanas pārdevējs ne vēlāk kā 15 dienu laikā izdara vienu no sekojošām darbībām atkarībā nopircēja pieteiktā prasījuma:
4.1. pārskaita naudas summu, ko pircējs samaksājis par preci  neieskaitotpiegādes maksu uz pircēja norādīto bankas kontu
4.2. ja atgriestā prece un/vai tāsiepakojums neatbilst garantijas noteikumiem vai preču atgriešanas noteikumiem,nosūta pircējam attiecīgu informāciju. Šajā gadījumā atpakaļsūtīšanas izdevuminetiek apmaksāti.
 
 

Atgriešanas process (precēm ar ražošanas defektu):

 
1. Iesniegums
 
Pircējs aizpilda iesniegumu pārdevējam. Veidlapa pieejama ŠEIT ( PDFDOC, )
!!! Iesniegumā norādiet precīzu rēķina/pasūtījuma numuru,datumu vai pievienojiet EKA čeka kopiju ar saskatāmu numuru un datumu
!!! Ja prasījumā pieprasat naudas atmaksu, tad lūdzamnorādīt precīzu bankas konta numuru uz kuru nauda pārskaitāma
 
Iesniegumu nosūta uz epasta adresi orders@automotoshop.lv
 
Ja atgriešanai tiek pieteiktas brāķētas preces, tad iesniegumam vēlams pievienot preces fotogrāfijas akcentējot brāķēto apgabalu vai atbilstoši kavalificēta servisa atzinumu par  ražošanas defektiem
 
2. Pārdevēja sniedz atbildi/ piedāvājumu risinājumam – 15 darba dienu laikā;
 
3. Ja preci nepieciešams atgriest, lai izdarītu defekta esamības ekspertīzi; nosūtītu apmaiņai ražotājam vai citu iemeslu dēļ, tad pārdevējs par to informē pircēju un pircējs atgriežamo preci nosūta uz OMNIVA pakomātu sekojoši:

(Instrukcija)

3.1. Pārdevējs nosūta pircējam uz epastu iepriekš sagatavotu Omniva adrešu karti un/vai Omniva sūtīšanas numuru

3.2. Pircējs iepako preci sūtīšanai un nogādā uz Omina pakomātu

3.3. Pie pakomāta:

1. Pie pakomāta izvēlieties “Nosūtīt Sūtījumu” un spiediet "Sūtījums ar iepriekš sagatavotu adrešu karti";

2. Ja adrešu karti neesat izdrukājis iepriekš, Ievadiet CEXXXXXXXXEE kodu, kuru saņēmāt īsziņā/e-pastā, lai izdrukātu adrešu karti;

3. Uzlīmējat adrešu karti un ievietojat sūtījumu skapītī;

4. Pēc ievietošanas obligāti aizveram skapīti!

 

Kā rīkoties, ja pakomāts neizdrukā adrešu karti?

Gadījumā, ja pie pakomāta neizdrukājas adrešu karte (uzlīme) un esat pārliecinājies, ka adrešu karte nav izdrukājusies novēloti, kā arī nav pielipusi pie adrešu karšu printera, tas liecina, ka pakomātā ir beidzies uzlīmju papīrs, un kurjers to tuvākajā laikā nomainīs. Skapītī droši var ievietot arī sūtījumu bez adrešu kartes, jo sistēmā automātiski saglabājas Jūsu norādītie dati, un kurjers, apkalpojot pakomātu, uzlīmēs adrešu karti.


!!! Pirms preces nosūtīšanas saistībā ar preces ražošanas defekta pieteikumu, lūdzu pārliecinaties, ka esat rūpīgi izlasījis preces lietošanas instrukciju un lietojis preci stingri saskaņā ar instrukciju. Pārliecinaties, ka prece atbilst garantijas nosacījumiem, tās sākotnējam, oriģinālajam izskatam, ir ar birku, oriģinālo iepakojumu un bez ilgstošas lietošanas, nēsāšanas, mazgāšanas un/vai demontāžas pazīmēm.
 
 
4. Pēc preces saņemšanas pārdevējs ne vēlāk kā 15 dienu laikā izdara vienu no sekojošām darbībām atkarībā nopircēja pieteiktā prasījuma un ekspertīzes rezultātiem:
4.1. ja apstiprināta ražošanas defekta esamība, pārskaita naudas summu, ko pircējs samaksājis par preci un piegādi uz pircēja norādīto bankas kontu
4.2. ja ražošanas defekta esamība nav apstiprināta vai prece un/vai tās iepakojums neatbilst garantijas noteikumiemvai preču atgriešanas noteikumiem, nosūta pircējam attiecīgu informāciju. Šajā gadījumā piegādes izdevumi netiek apmaksāti un pircējs var saņemt preci atpakaļ apmaksājot sūtīšanas izdevumus.
 

Saistītā informācija:

PTAC
Likumi.lv